
Χαιρετισμός από τον Διευθύντή
Σας καλωσορίζουμε στην ιστοσελίδα του Λυκείου Γ. Ταλιώτη Γεροσκήπου της επίσημης ηλεκτρονικής πύλης ενημέρωσης του Σχολείου.
	
	Η ιστοσελίδα απευθύνεται κυρίως στους μαθητές, τους γονείς/κηδεμόνες και τους εκπαιδευτικούς του Σχολείου. Ταυτόχρονα όμως παρέχει τη δυνατότητα σε όποιον επιθυμεί να ενημερωθεί για τις εκδηλώσεις , προγράμματα, και άλλες σχολικές δραστηριότητες. Υπάρχει επίσης χώρος για ανάρτιση ανακοινώσεων ή άλλου υλικού εκ μέρους του Συνδέσμου Γονέων και Κηδεμόνων.
	
	Λόγω και της πανδημίας, ο ρόλος της ιστοσελίδας αναβαθμίστηκε. Μέσω αυτής θα ενημερώνονται όλοι οι ενδιαφερόμενοι με ανακοινώσεις του ΥΠΠΑΝ ή του Σχολείου για θέματα που αφορούν τη φοίτηση των μαθητών, αλλαγές στα προγράμματα ή για άλλα σημαντικά ζητήματα.
	
	Ευχαριστώ θερμά όλους όσους βοήθησαν για τη δημιουργία αυτής της σελίδας που με το ενδιαφέρον και την εργατικότητά τους διασφαλίζεται η συνεχής ενημέρωσή σας. 
	
	Εύχομαι αυτή η σελίδα να φανεί χρήσιμη σε όσους την επισκέπτονται και να μη διστάσουν να μας ενημερώσουν για πιθανές εισηγήσεις τους.
	
	Καλή περιδιάβαση,
	Αλέκος Θεμιστοκλέους 
Σημαντικές Ανακοινώσεις
| Ημερομηνία | Ανακοίνωση | |
| 24/10/2025 |  | ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΓΟΝΙΩΝ 2025-26 | 
| 01/10/2025 |  | Προγραμματισμός Οκτωβρίου | 
| 19/09/2025 |  | Συνάντηση με γονείς / κηδεμόνες μαθητών / μαθητριών της Α’ Λυκείου | 
| 03/09/2025 |  | Προγραμματισμός Σεπτεμβρίου | 
| 03/06/2025 |  | |
| 07/05/2025 |  | ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΤΡΑΤΕΥΣΙΜΩΝ 2025 ΕΣΣΟ | 
| 11/04/2025 |  | Πληροφορίες για το μέτρο της επιχορήγησης €150 σε οικογένειες των οποίων τουλάχιστον τρία τέκνα φοιτούν σε δημόσια σχολεία | 
| 05/03/2025 |  | Συμμετοχή στην έρευνα «Αξιολόγηση Μαθητή/Μαθήτριας» | 
| 05/03/2025 |  | Πρόγραμμα «Πρασινίζω το Σχολείο. Πρασινίζω τη Γειτονιά μου» | 
| 04/11/2024 |  | Κανονισμός απαγόρευσης χρήσης κινητού τηλεφώνου | 
| 7/10/2022 |  | Πολιτική του ΥΠΑΝ για το κάπνισμα | 
| 07/09/2022 |  | Μαθητική Στολή και Εμφάνιση | 
| 07/09/2022 |  | Κανονισμοί Φοίτησης | 
| 07/09/2022 |  | Οδηγίες προς τους μαθητές | 
