ΛΥΚΕΙΟ ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΤΑΛΙΩΤΗ ΓΕΡΟΣΚΗΠΟΥ
Δευ-Παρ – 7.30-13.35
Τηλέφωνα: 26913931, 26960138
Τηλεομοιότυπο: 26960224
Μενού
ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2025-2026

ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+ ΣΤΗΝ ΤΟΥΛΟΥΖΗ

Ομάδα μαθητών και μαθητριών του Σχολείου μας συμμετείχε σε κινητικότητα στην Τουλούζη της Γαλλίας από τις 3-10 Ιουνίου 2026 στο πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus+. Ανάμεσα στους βασικούς στόχους του συγκεκριμένου Προγράμματος είναι η ενίσχυση της ευρωπαϊκής συνεργασίας, η ανάπτυξη διαπολιτισμικών δεξιοτήτων, η καλλιέργεια της αμοιβαίας κατανόησης, η δημιουργία ουσιαστικών διαπροσωπικών σχέσεων και η γνωριμία με διαφορετικά εκπαιδευτικά συστήματα και πρακτικές.

Κατά τη διάρκεια της κινητικότητας, οι μαθητές, οι μαθήτριες και οι συνοδοί καθηγητές τους επισκέφθηκαν το Lycée Général et Technologique Henri de Toulouse-Lautrec, όπου είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μαθήματα, να συμμετάσχουν σε κοινές δραστηριότητες, να παρουσιάσουν στοιχεία της χώρας και του σχολείου τους και να συνεργαστούν με μαθητές και εκπαιδευτικούς του σχολείου υποδοχής. Μέσα από τη συνεργασία και την αλληλεπίδραση αντάλλαξαν εμπειρίες, ιδέες και καλές πρακτικές, ενισχύοντας παράλληλα τις γλωσσικές και κοινωνικές τους δεξιότητες.

Παράλληλα, η ομάδα των μαθητών και των καθηγητών είχε την ευκαιρία να γνωρίσει την ιστορία, τον πολιτισμό και την ιδιαίτερη ατμόσφαιρα της Τουλούζης μέσα από επισκέψεις και περιηγήσεις σε σημαντικά αξιοθέατα και πολιτιστικά σημεία της πόλης. Οι συμμετέχοντες συνδύασαν δημιουργικά την εκπαιδευτική εμπειρία με την ψυχαγωγία, αποκομίζοντας πολύτιμες γνώσεις, όμορφες αναμνήσεις και μοναδικές εμπειρίες από τη διαμονή τους στη γαλλική πόλη.

Την ομάδα αποτελούσαν οι μαθητές/τριες:

Κωνσταντινίδου Χριστίνα, Β32

Σεραφείμ Ηλιάδα, Β32

Κακαή Ειρήνη, Β31

Αντωνίου Ελένη, Β31

Πέτροβα Μάγια, Β32

Παλατέ Ειρήνη, Β32

Λιθετ Λουσιάννα Μαρί,  Β51

Τους μαθητές/τριες συνόδευσαν:

Βασιλείου Χαραλαμπία, καθηγήτρια Γαλλικών και

Νικολάου Άννα Μαρία, Φιλόλογος.

Ταξίδι στην Αθήνα

Ομάδα μαθητών και μαθητριών του σχολείου μας συμμετείχαν σε κινητικότητα στην Αθήνα από τις 22-26 Μαρτίου 2026 στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+.

Ανάμεσα στους στόχους του συγκεκριμένου προγράμματος είναι η προώθηση της πολιτιστικής αλλαγής, η ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων, η ενίσχυση της αμοιβαίας κατανόησης, η ανάπτυξη διαπολιτισμικών δεξιοτήτων και η παρακολούθηση μαθημάτων και εκπαιδευτικών πρακτικών.

Κατά τη διάρκεια της κινητικότητας οι μαθητές και συνοδοί καθηγητές επισκέφτηκαν το 20ο ΓΕΛ Αθηνών όπου είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μαθήματα, να ξεναγηθούν στο σχολείο, να κάνουν παρουσιάσεις, να συναναστραφούν με τους μαθητές και καθηγητές του σχολείου μέσα από ποικιλία δραστηριοτήτων και γενικά να ανταλλάξουν εμπειρίες και ιδέες.

Επίσης η ομάδα μαθητών και καθηγητών είχε την ευκαιρία να συνδυάσει δημιουργικά τη ψυχαγωγία με την εκπαιδευτική εμπειρία, αφού κατά τη διάρκεια της εκδρομής τους περιηγήθηκαν σε σημαντικά πολιτιστικά σημεία, όπως το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και το Μουσείο της Ακρόπολης.

Μέσα από αυτή την ξεχωριστή εμπειρία, γνώρισαν την ιστορία και τον πολιτισμό της πόλης, ενώ παράλληλα απόλαυσαν κάθε στιγμή της παραμονής τους στην ελληνική πρωτεύουσα.

Την ομάδα αποτελούσαν οι μαθητές/τριες: Ούρσε Μάγια-Καρίν Αλεξάνδρα Α1, Χατζηπέτρου Νικόλας Α41, Νικάνδρου Πηνελόπη Α42, Δημητρίου Χριστοθέα Β51, Βασιλείου Αθηνά Γ51, Κυριάκου Αγγελική Γ51, Χαραλάμπους Σωκράτης Γ51

Τους μαθητές/τριες συνόδευσαν: Γιούπρου Μελίτα ΒΔΑ (Οικ. Οικονομίας), Σιαμπουλλή Μαρίνα (Αγγλικών)

Θέμα: Επίσκεψη και Φιλοξενία Πολωνών Μαθητών/Μαθητριών και Εκπαιδευτικών στο Σχολείο μας

Το Σχολείο μας είχε την τιμή να φιλοξενήσει, από τις 3 έως τις 8 Νοεμβρίου 2025, ομάδα μαθητών/μαθητριών και εκπαιδευτικών από την Πολωνία, στο πλαίσιο του προγράμματος ανταλλαγής μαθητών που πραγματοποιείται σε συνέχεια της επίσκεψης μαθητών/μαθητριών του σχολείου μας τον περασμένο Απρίλιο στην Γκντίνια (Gdynia) .

Στην αποστολή συμμετείχαν 13 μαθητές/μαθήτριες και 2 εκπαιδευτικοί από το Liceum Ogólnokształcące im. Książąt Pomorskich, οι οποίοι έτυχαν θερμής υποδοχής από τους Κύπριους συμμαθητές και τις οικογένειές τους.

Η Επιτροπή Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων του Σχολείου μας φρόντισε για όλες τις απαραίτητες διευθετήσεις, με στόχο η παραμονή των φιλοξενούμενων να είναι ασφαλής, εποικοδομητική και πλούσια σε αλληλεπιδράσεις. Οι μαθητές και μαθήτριες των δύο σχολείων συμμετείχαν σε σειρά κοινών δραστηριοτήτων, όπως εργαστήρια «team building», καθώς και στην παρακολούθηση μαθημάτων, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο τη συνεργασία και την αμοιβαία κατανόηση.

Το πρόγραμμα της επίσκεψης περιλάμβανε πολιτιστικές και εκπαιδευτικές εξορμήσεις, μεταξύ των οποίων ξεναγήσεις στον αρχαιολογικό χώρο της Κάτω Πάφου, στους Τάφους των Βασιλέων και στο ιστορικό κέντρο της Πάφου. Επιπλέον, πραγματοποιήθηκε εκδρομή στον Ακάμα, όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη μοναδική χλωρίδα και πανίδα της περιοχής, ενώ ιδιαίτερα ενθουσιώδης ήταν η συμμετοχή τους σε ομαδική δραστηριότητα σε Escape Rooms.

Η δράση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών προγραμμάτων που στοχεύουν στην ενίσχυση των αξιών της ισότητας, του σεβασμού, της συνεργασίας και της αλληλοκατανόησης μεταξύ των λαών της Ευρώπης. Παράλληλα, συμβάλλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη δεξιοτήτων που θεωρούνται απαραίτητες για τον σύγχρονο ενεργό Ευρωπαίο πολίτη.

Για το Σχολείο μας, η επιτυχής ολοκλήρωση της φιλοξενίας αποτελεί ακόμη ένα βήμα στην ενδυνάμωση των διεθνών συνεργασιών και στην καλλιέργεια διαύλων επικοινωνίας με ευρωπαϊκές σχολικές κοινότητες.