| ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2025-2026 |
Θέμα: Επίσκεψη και Φιλοξενία Πολωνών Μαθητών/Μαθητριών και Εκπαιδευτικών στο Σχολείο μας
Το Σχολείο μας είχε την τιμή να φιλοξενήσει, από τις 3 έως τις 8 Νοεμβρίου 2025, ομάδα μαθητών/μαθητριών και εκπαιδευτικών από την Πολωνία, στο πλαίσιο του προγράμματος ανταλλαγής μαθητών που πραγματοποιείται σε συνέχεια της επίσκεψης μαθητών/μαθητριών του σχολείου μας τον περασμένο Απρίλιο στην Γκντίνια (Gdynia) .
Στην αποστολή συμμετείχαν 13 μαθητές/μαθήτριες και 2 εκπαιδευτικοί από το Liceum Ogólnokształcące im. Książąt Pomorskich, οι οποίοι έτυχαν θερμής υποδοχής από τους Κύπριους συμμαθητές και τις οικογένειές τους.
Η Επιτροπή Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων του Σχολείου μας φρόντισε για όλες τις απαραίτητες διευθετήσεις, με στόχο η παραμονή των φιλοξενούμενων να είναι ασφαλής, εποικοδομητική και πλούσια σε αλληλεπιδράσεις. Οι μαθητές και μαθήτριες των δύο σχολείων συμμετείχαν σε σειρά κοινών δραστηριοτήτων, όπως εργαστήρια «team building», καθώς και στην παρακολούθηση μαθημάτων, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο τη συνεργασία και την αμοιβαία κατανόηση.
Το πρόγραμμα της επίσκεψης περιλάμβανε πολιτιστικές και εκπαιδευτικές εξορμήσεις, μεταξύ των οποίων ξεναγήσεις στον αρχαιολογικό χώρο της Κάτω Πάφου, στους Τάφους των Βασιλέων και στο ιστορικό κέντρο της Πάφου. Επιπλέον, πραγματοποιήθηκε εκδρομή στον Ακάμα, όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη μοναδική χλωρίδα και πανίδα της περιοχής, ενώ ιδιαίτερα ενθουσιώδης ήταν η συμμετοχή τους σε ομαδική δραστηριότητα σε Escape Rooms.
Η δράση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών προγραμμάτων που στοχεύουν στην ενίσχυση των αξιών της ισότητας, του σεβασμού, της συνεργασίας και της αλληλοκατανόησης μεταξύ των λαών της Ευρώπης. Παράλληλα, συμβάλλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη δεξιοτήτων που θεωρούνται απαραίτητες για τον σύγχρονο ενεργό Ευρωπαίο πολίτη.
Για το Σχολείο μας, η επιτυχής ολοκλήρωση της φιλοξενίας αποτελεί ακόμη ένα βήμα στην ενδυνάμωση των διεθνών συνεργασιών και στην καλλιέργεια διαύλων επικοινωνίας με ευρωπαϊκές σχολικές κοινότητες.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |







